18 September 2006

Pop Quiz!


Ada sesiapa cam otai yang sorang ni?
:-)

14 comments:

rima pengkalan limited said...

cehhhh....kalo tanye aku, memang le aku keney sesangat mamat ni. peghonah lepak² tengok TB kat ghomah aku mase aku kecik² dulu..... ni geng Pengkalan Tin nih...... ekekekeke!!!

ee_jan said...

Nampak cam Jalil Hamid aje!!

Kutu-Kutu Rock said...

Jalil Hamid? Wakakakakaka!! Weii... Ni rockers paling ganas dulu ni!

kamal said...

bagi le clue sikit, drummer ke, vokal ke, gitar ke?

Nadia said...

vox!..;-) ;-)takpe..teruskan berteka-teki..cerita dia akan menyusul tak lama lagi..insya-allah.

kamal said...

vokalis.. hmmm. kalau muka pandang depan senang sikit kot. boleh print, pastu guna marker hitam lukis rambut panjang. hahaha...

takpe, tunggu org lain teka je la..

Kutu-Kutu Rock said...

Mat Poyo aka Aku Poyo konfem tak kanl langsung mamat ni. Dia kan laskar kumpulan Dewa19.

kroul said...

bukan laskar bro, 'BALADEWA' lah katakan.... mmg bawak 'BALA' pong
huhuhuhu

man tembok said...

Tu vokalis SYJ ke? Sape nama - Amir? Lupa plak! Kalu betoi, appa crita SYJ skrg? Dok kluag masuk kluag masuk lagi ke?

Kutu-Kutu Rock said...

cayalah, man tembok!
eksklusif dari kami nanti. hanya di HANYA ROCK N ROLL & ROTTW!!..
tungguuuu!!..

Anonymous said...

macam pak cik sebelah umah aku je...

kahkahkah!!!!!

fadzil said...
This comment has been removed by the author.
fadzil said...

MAMAT NI AMIR VOKALIS SYJ KALAU TAK SILAP AKU

Anonymous said...

amir syj