24 December 2007

Din masuk Search balik?

BETUL ke ni? Berita daripada sumber-sumber yang rapat dengan Search ini walaupun susah nak percaya, tetapi bukanlah mustahil. Okay, Din bekas gitaris Search dari zaman Red Rooster sehinggalah ke album Rock N Roll Pie dikatakan akan kembali bersama Search.

Kata sumber, Din bersetuju untuk kembali mengisi posisi rhythm selepas dipujuk oleh Amy dan Hillary, baru-baru ini. Malah, Din dikatakan akan membuat kemunculan pertama bersama line-ups Amy, Hillary, Nasir dan Yazid dalam satu konsert sempena tahun baru di KLCC nanti.

Bagaimanapun, Amy ketika dihubungi mengaku tidak tahu apa-apa. Hmm, biasalah, kalau betul pun takkan dia nak mengaku. Mesti nak buat kejutan, kan?

Tak kisah la, tapi kalau betul cerita ini, maka Search akan kembali dengan line-ups album ‘Langit dan Bumi’, ‘Mentari Merah Di Ufuk Timur’ dan ‘Fenomena’ ( Kid cuma main tiga lagu saja iaitu “Menara Kesesatan”, “Purnama” dan “Isabella”, selebihnya Hillary ).

Line-ups yang lebih dihormati oleh kebanyakan die hard fans Search. Rhythm Search memang sudah sebati dengan Search dan dia adalah orang yang paling sesuai.

Ada sapa-sapa lagi yang ada info pasal ini tolong comment, please...

5 comments:

Anonymous said...

warghhh... betul ke nih? my dream line-ups

Faizal R said...

kid??

N a d i a said...

kalo ada kid skali pun ok gak. apa salahnya triple guitar attack mcm iron maiden?..;-)..

Anonymous said...

comfirm arr tu x caya bleh pegi kat http://searchallaccess.multiply.com

Anonymous said...

confirmed dah pun. new yr show kat klcc tu ari was the 1st re-appearance of din.