14 October 2008

SOLO FAVORITE HILLARY

Keputusan Blogpoll akan terbit tak lama lagi. Mintak maaf beribu kali sebab kitorang tengah sibuk dengan kerja ni ha...Uhuk..uhuk... Sabo, sabo. Hehe.

Sementara itu, apa kata korang layan dulu lagu ni. Dulu, Yatt pernah bertanyakan kepada Hillary si guitar virtuoso tu, apakah hasil kerja solonya yang paling dia sukai? Dan jawab Hillary, solo lagu ini. Terimalah "Senja Nan Merah"...

3 comments:

killersticker said...

demang..kalo tak silap aku dulu hillary ada cakap solo yg paling dia suka lagu Taman Rohani.....

Muhammad Faisal said...

Taman Rohani lagu yang Hillary cipta sendiri... Senja Nan Merah, M.Nasir cipta dan Hillary hanya mainkan gitarnya.

Mungkin bab solo yang paling dia suka ada kekeliruan

Yatt said...

Killersticker (sape mike kt y4e ni?)

Tah le, yg dia cakap kt aku Senja Nan Merah ngan lagi satu, Gadis Misteri (search).

Muhammad Faisal
Lagu mmgla M nasir cipta, tp solo gitar tu hillary yg cipta. M nasir sbg komposer hanya buat lagu je, dia mana ada buatkan solo gitar sekali.. slo gitar tu dalam mana2 lagu pun gitaris sendiri la yg buat, mana ada komposer yg buat. Kecuali kalau gitaris tu sendiri jadi komposer. Kalau m nasir yg cipta solo gitar, hebat la dia sbg pemain gitar kalau semua beribu lagu yg dia cpta sebelum ni dia yg cipta sekali solo gitar.

Ini yg aku tau la...