01 July 2008

ALAHAI BINI COBAIN...

Isteri Resah Abu Mayat Cobain Belum Ditemui
(Metro Ahad, 29 Jun 2008)

Isteri manapun akan sedih dan tertekan lebih-lebih lagi apabila barang peninggalan suami yang cukup meninggalkan kesan tidak ternilai hilang dan lenyap daripada pandangan. Demikian jua perasaan balu kepada mendiang penyanyi rock tersohort, Kurt Cobain, Courtney Love.

Dia jadi tidak menentu selepas kehilangan abu mayat suami tercinta tidak berapa lama dulu. Keadaan ini benar-benar membuatkan bekas vokalis kumpulan Hole itu cukup tertekan.

Seperti yang dilaporkan akhbar Topnews di Amerika Syarikat, ketika dia sedang bersiar-siar di kawasan Malibu, keadaan dirinya terlalu kurus dan pucat. Malah, seperti yang diberitakan dalam kebanyakan media di Amerika, beberapa hari selepas kehilangan abu berkenaan, penyanyi yang baru saja sembuh dariapada ketagihan dadah itu cuba mengakhiri hidupnya dengan membunuh diri.

"Jika saya tidak berjaya menemukan semula abu itu, saya tak tahu apa yang harus dibuat lagi. Saya masih tidak faham ada orang yang sanggup melakukan perbuatan itu (mencuri)," katanya.

Seperti diketahui, abu mayat Kurt Cobain hilang Mei lalu di kediamannya di Hollywood. Ketika kejadian, Courtney dikatakan tiada di rumah kerana sedang berhibur di luar.

**Cerita yang 'fishy'. :-P

No comments: