25 September 2006

Salam Ramadhan

Gambar ni sekadar hiasan. Hehehehe...

Selamat mengerjakan ibadah puasa. Semoga puasa korang tak terkantoi!

-KUTU-KUTU ROCK-






6 comments:

Kutu-Kutu Rock said...

..Dan semoga Ramadhan ini mendidik kita semua menjadi lebih bersabar dan cantik berbahasa..Kadang-kala berdiam diri adalah lebih baik...

Peace,
Nadia

clashead said...

tiada kata secantik bahasa..
oh nyonyaku azizah..hehehe
en. riadz..
wa baru dapat stok lagu2 search yg "rare" mcm kepala angin, gadis ayu, nazarku..
kalo lu nak, kasik email kat wa:-
clashead@gmail.com
er..ni bukan cetak rompak kan?
pasal lagu2 ni dah memang xder jual kat kedai...hehehe

aku poyo said...

selamat berpuasa lah kpd semua...

hahaha...

sorry ek?

Kutu-Kutu Rock said...

Aku Poyo... aku dah mintak tolong member aku kat Mimos utk detect ko. Hehehe... nanti boleh la kita berkenalan yek..? Heheheh

aku poyo said...

macam mana nak detect aku bro...?

aku poyo said...

mimos boleh detect aku ke bro...?

ini sudah canggih...